قوانین و مقررات
قوانین وبسایت
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی و سراسری در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. رکادطب به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
- کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت رکادطب به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. رکادطب همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در رکادطب به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای رکادطب محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
رکادطب مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای رکادطب محفوظ است. - در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت رکادطب ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای رکادطب محفوظ است. رکادطب در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت رکادطب میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، رکادطب جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاههای اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
- لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور رسمی همراه با مهر و امضای فروشندگان آن سفارش برای آن ها ارسال گردد لازم است پیش از ثبت سفارش این موضوع را به پشتیبانی رکادطب اطلاع دهند.
همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. - امکان پرداخت در محل برای سفارشها وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارشها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- از آنجا که رکادطب یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط رکادطب بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد
در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد. کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد. - لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که رکادطب هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
نحوه ارسال سفارشات
از آنجایی که تنوع محصولات دندانپزشکی از نظر وزن و جنس و نحوه نگهداری در حین ارسال بسیار بالا می باشد مرسولات براساس نوع سفارش با چند روش ارسال خواهد شد از جمله:
باربری: مخصوص تجهیزات سنگین و بزرگ مثل : اتوکلاو ها , یونیت ها , سرویتور ها و..
ادارات خصوصی و دولتی: مانند اداره پست , چاپار , تیپاکس ، ایران پیام و…
پیک و آژانس: مخصوص سفارشاتی که محل تحویل مرسوله و محل انبار فروشنده آن کالا در یک شهر می باشند
نکته: از آنجایی که رکادطب یک مارکت پلیس می باشد و یک سفارش ممکن است از یک یا چند فروشنده تامین گردد, در مواردی که یک سبد خرید از چندین فروشنده تامین میگردد محصولات ابتدا تماما در دفتر مرکزی رکادطب جمع آوری شده و سپس در قالب یک مرسوله به نشانی مقصد ارسال میگردد.
نکته: رکادطب به ازای هر سفارش مبلغی جهت حمل و نقل محصولات در هنگام ثبت سفارش دریافت میکند و هرگونه هزینه های اضافی حمل و نقل و ارسال محصولات برعهده رکادطب می باشد و مسئولیتی برعهده مشتری نیست.
گارانتی و خدمات پس از فروش
تمامی محصولاتی که در وبسایت رکادطب به فروش گذاشته میشوند درقسمت ویژگی محصولات اطلاعات در رابطه با مدت زمان گارانتی محصول و خدمات پس از فروش آن می باشد. در صورت بروز هرگونه مشکل برای محصول , شما میتوانید با شماره تماس های روابط عمومی رکادطب ارتباط برقرار کنید. پس از 24 الی 48 ساعت کاری پس از اعلام مشکل محصول تیم پشتیبانی فروشگاه رکادطب با شما جهت اطلاع دادن از روند انجام خدمات گارانتی و پس از فروش تماس خواهند گرفت و محصول پس از برطرف شدن مشکل برای شما به صورت رایگان ارسال میگردد. شایان ذکر است که برخی از محصولات دارای گارانتی نمی باشند و یا پس از گذشتن از دوره گارانتی دچار مشکل میشوند در اینصورت نیز رکادطب به صورت اختصاصی از طرف خود مجموعه خدمات پس از فروش ارائه میدهد و تمام سعی خود را میکند تا بهترین خدمات را تجربه کنید.
تعویض محصول , عودت وجه
درصورتی که سفارش ثبت شده دارای یکی از مشخصات زیر باشد محصول تحویل گرفته میشود و هزینه تماما عودت داده میشود.
– محصول دریافتی با تصویر و سفارش ثبت شده از طرف مشتری تطابق نداشته باشد
– درصورتی که مشتری 7 روز پس از دریافت کالا اطلاع دهد( بجز محصولات مصرفی و محصولاتی که پلمپ و بارکد آن ها مخدوش شده باشد)
– در صورت ارائه ی دلیل موجه برای اورجینال نبودن کالای تحویل شده ( بجز کالاهایی که در وبسایت اورجینال اعلام نشده اند)
– مشخصات عنوان شده در وبسایت با مشخصات کالای تحویل شده مغایر باشد.
– بسته بندی استریل کالای دریافتی از بین رفته باشد (برای کالاهایی که دارای بسته بندی استریل هستند).
– کیفیت ظاهری محصول دچار مشکل شده باشد.
خسارت در هنگام حمل و نقل
رکادطب همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و رکادطب تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش رکادطب اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش رکادطب ارسال شود.
سرویس مهلت تست 7 روزه رکادطب
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، رکادطب با همکاری کلیه تامین کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، میشود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی سلیقه ای نیست)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش رکادطب کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. در غیر اینصورت در صورت تمایل مشتری کالا برای مشتری دوباره ارسال خواهد شد.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض 7 روزه رکادطب ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در رکادطب به اتمام برسد، و رکادطب امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات در رکادطب ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات رکادطب با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. رکادطب در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی رکادطب دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
۱. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
۲. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
۳. نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
۴. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
۵. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
۶. جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
۷. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوالکردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
۸. کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر میشود.
۱۰. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
۱۱. کامنت هایی که با عرف جامعه مغایر هستند مثل کامنت های جنسی تایید نخواهند شد.
۱۲. در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
۱۳. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینکدادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
۱۴. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
۱۶. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
۱۷. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
۱۸. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاهکردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تایید نظرات کاربران است.
شرایط ارسال پرسش یا پاسخ:
– بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسمالخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
– برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده کنید و بههیچوجه در بخش پرسش و پاسخ در مورد «قیمت» نپرسید.
– از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
– پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول موردنظرتان بنویسید.
– از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
توجه داشته باشید که نظر یا پرسش و پاسخ فقط باید در رابطه با کالا باشد، بنابراین برای پیگیری یا سوال درباره سفارش یا استفاده از خدمات پس از فروش با امور مشتریان رکادطب (شماره تلفنهای 09224021052 یا 02191096441) تماس بگیرید یا از طریق فرم صفحه “تماس با ما” با انتخاب موضوع پیگیری سفارش یا خدمات پس از فروش، سوال یا درخواست خود را مطرح کنید.
محتوا
رکادطب نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است رکادطب تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط رکادطب دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب سایت رکادطب هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت رکادطب تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
سیاست قیمت گذاری
سیاست قیمتگذاری در رکادطب مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمتهای ارائه شده برای کالاها در رکادطب قیمتهای خرده فروشی است که غالباً بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، رکادطب نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، رکادطب موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال میشود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
نمایندگی
رکادطب در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی رکادطب اطلاع دهید.
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، رکادطب هیچ گونه مسئولیتی ندارد. رکادطب خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.
خرید اقساطی
قیمت مواد و تجهیزات دندانپزشکی
با افزایش روز افزون قیمت مواد و تجهیزات دندانپزشکی و نوسانات این بازار امکان خرید به صورت نقدی برای دندانپزشک به خصوص دندانپزشکان جوان و دانشجویان دندانپزشکی روز به روز سخت تر میشود. و از آنجایی که کار درمانی دندانپزشکی کاملا وابسته به خرید محصولات دندانپزشکی میباشد به ناچار دندانپزشکها میبایست تمامی وسایل دندانپزشکی خود را تهیه کنند و به طبع هرچه کالاهای مورد نیاز را زودتر تهیه کنند ارزان تر خواهد بود و امکان استفاده از آن ها در کلینیک ها یا جهت تجهیز مطب شخصی خود خواهند داشت.
خرید اقساطی مواد و تجهیزات دندانپزشکی
یکی از راهکار هایی که میتوان جهت تهیه محصولات دندانپزشکی به خصوص تجهیزاتی که گران تر و اصلی تر هستند مثل یونیت اتوکلاو ساکشن کمپرسور , آمالگاماتور و… این هست که این کالا ها به صورت اقساطی خریداری شود. به صورتیکه دندانپزشک با پرداخت 20 الی 50 درصد از مبلغ کالا به صورت نقد و مابقی مبلغ را به صورت اقساط ماهیانه پرداخت نماید. بدین صورت این امکان فرآهم میشود تا با بودجه محدود تر تعداد بیشتری کالا را در زمان کوتاه تری تهیه و استفاده کنند.
خرید اقساطی تجهیزات دندانپزشکی در رکادطب
رکادطب به منظور فرآهم کردن شرایط مناسب تر برای دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی در تلاش است تا مواد و تجهیزات دندانپزشکی را به صورت اقساطی و با شرایط پرداختی آسان در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما در وبسایت رکادطب میتوانید طیف متنوعی از کالاهای دندانپزشکی را به صورت اقساط خریداری نمایید.
برخی از محصولاتی که در رکادطب امکان خرید اقساطی آن وجود دارد عبارتند از:
خرید قسطی یونیت دندانپزشکی
خرید اقساطی اتوکلاو
خرید اقساطی اندوموتور
خرید قسطی آپکس فایندر
خرید اقساطی موتور ایمپلنت
خرید اقساطی روتاری
محصولاتی که در وبسایت رکادطب دارای قابلیت خرید اقساطی میباشند دارای آیکون اقساطی بر روی عکس محصول هستند. قیمت درج شده برای شرایط اقساطی این محصولات به صورت پیش فرض بابت مبلغ پیش پرداخت کالا میباشد که میبایست به صورت آنلاین و از طریق درگاه رسمی وبسایت رکادطب پرداخت انجام و نهایی شود تا مراحل بعدی طی شود.
اولین روزکاری پس از ثبت سفارش و پرداخت مبلغ پیشپرداخت کالای اقساطی, تیم پشتیبانی رکادطب برای انجام هماهنگی جهت نوشته شدن چک ها و دریافت عکس چکهای شما، با شماره تماسی که در هنگام ثبت سفارش نوشته اید تماس حاصل خواهند کرد. پس از اتمام مراحل بررسی و ثبت چک ها ، آدرس شرکت تامین کننده کالای اقساطی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا ارسال چک ها به فروشگاه مربوطه انجام شود. پس از دریافت چک ها توسط شرکت، محصول برای شما از انبار مبدا ارسال میشود. تیم پشتیبانی ما تا زمانی که کالا به دست شما برسد و بررسی نهایی توسط شما از نظر سلامت کالا انجام شود، همراه شما خواهد بود.
نکات خرید اقساطی و نوشتن چک ها:
توجه داشته باشید که تمامی هماهنگیها چه پیش و چه پس از ثبت سفارش از طریق شماره تماس های درج شده بر روی وبسایت رکادطب (ROKADTEBCO.IR) انجام میپذیرد. از پاسخگویی ویا پرداخت وجه به شمارههایی غیر از شمارههای درج شده جدا خودداری نمایید.
پیش پرداخت محصولات میبایست از طریق درگاه اینترنتی وبسایت رکادطب انجام شود.
دسته چک شما میبایست حتما چک صیادی جدید و قابل ثبت در سامانه باشد. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با چک های صیادی کلیک کنید.در صورتیکه چک شما صیادی نباشد ممکن است به دلیل امکان عدم تایید فروشنده کالا سفارش شما لغو و مبلغ پیش پرداخت عودت داده شود.
تنها سفارشاتی ثبت نهایی میشوند که چکهای آن در وضعیت سفید باشد و هیچگونه بدهی و یا چک برگشتی فعالی به نام فرد صادرکننده چک ثبت نشده باشد. درصورتیکه وضعیت چک سفید نباشد. امکان نهایی شدن سفارش شما وجود ندارد و مبلغ پیش پرداخت برای شما عودت داده میشود.
چک ها حتما باید به نام خود دندانپزشک یا اعضای خانواده درجه اول وی باشد.
سفارشات اقساطی مشابه تمامی سفارشات وبسایت رکادطب فقط و فقط اگر توسط دندانپزشکان دارای شماره نظامپزشکی ثبت گردد، وارد مرحله پردازش خواهد شد. و درصورتیکه مشخص شود فردی غیر از این اقدام به ثبت سفارش کرده است ( اعم از دندانپزشک تجربی ,…) سفارش وی لغو و مبلغ عودت داده میشود.
دندانپزشکی که سفارش اقساطی را ثبت مینماید باید پشت برگه های چک را مهر کنند. (مهر نظام پزشکی)
8.اگر چک به نام دندانپزشک نباشد و برای خانواده درجه یک ایشان است، باید توسط شخص دندانپزشک ضمانت گردد.( بدین صورت که دندانپزشک در پشت برگه چک پرداخت مبلغ چک را با امضا و مهر نظام پزشکی خود تضمین میکند)
9.دندانپزشک تا حداکثر 7 روز کاری پس از هماهنگی های انجام شده توسط تیم پشتیبانی رکادطب با ایشان، باید چکها را به شرکت برساند. در غیر اینصورت بعد از بازه زمانی ذکر شده، رکادطب مسئولیتی در قبال موجودی و قیمت محصول نخواهد داشت..
امیدواریم با ارائه این خدمت در فروشگاه اینترنتی مواد و تجهیزات دندانپزشکی رکادطب بتوانیم راه را برای خرید مواد و وسایل مورد نیاز خود هموارتر و به صرفه تر کرده باشیم. درصورت داشتن هرگونه سوال پیش از ثبت سفارش محصولات اقساطی میتوانید با شماره تماس های موجود در وبسایت یا با واتساپ شماره 09224021052 در ارتباط باشید.
نحوه پرداخت اینترنتی
شما میتوانید در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی از طرف رکادطب مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای شما ارسال میشود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال میشود و پس از طی هر مرحله از به شما از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود. همچنین پس از ارسال سفارش شما توسط کالارسان ها, کدپیگیری مرسوله شما برایتان از طریق پیامک ارسال میشود و میتوانید از طریق آن مرسوله خود را رهگیری نمایید.
پیش نیاز های پرداخت اینترنتی
- شماره کارت 16 رقمی ثبت شده بر روی عابربانک
- رمز پویا: برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز پویا (رمز دوم) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعالکردن رمز خرید پویا، برخی از بانک ها به صورت خودکار رمز پویا کارت بانکی دندانپزشک/ دانشجو دندانپزشکی را فعال میکنند در غیر اینصورت از دو طریق میتوانید اقدام به فعالسازی نمایید:
- میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه کنید و از منوی خدمات رمز پویا اقدام به فعالسازی نماید.
- مراجعه به شعب حضوری بانک
- CVV2: یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد.
- تاریخ انقضاء: تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. در صورتی که تاریخ انقضا روی کارت بانکی وجود ندارد، می توانید تاریخ صحیح را از بانک مبدا استعلام بگیرید یا از طریق موبایل بانک اطلاعات کارت بانکی خود را بررسی نمایید.
اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به دندانپزشک/ دانشجو دندانپزشکی
- دندانپزشک میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری رکادطبی خود ثبت نماید.
- در صورت لزوم عودت وجه به حساب دندانپزشک / دانشجو دندانپزشکی، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط دندانپزشک / دانشجو دندانپزشکی عودت خواهد شد. دندانپزشک / دانشجو دندانپزشکی با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از رکادطب ، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.
- در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبداء که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط دندانپزشک / دانشجو دندانپزشکی در حساب کاربری کشف شود، رکادطب می بایست مدارک صاحب حساب کارت مبداء را به همراه مدارک صاحب پروفایل بررسی کرده و مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.
پرداخت کارت به کارت
درصورتیکه هرگونه مشکلی در پرداخت اینترنتی برخوردید و نتوانستید پرداخت سفارش خود را تکمیل نمایید جهت راحتی بیشتر شما گزینه پرداخت کارت به کارت در رکادطب موجود می باشد. شما پس از تکمیل سفارش خود میتوانید با انتخاب گزینه کارت به کارت سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت سفارش به شما یک شماره کارت و شماره شبا نمایش داده میشود که میتوانید از طریق عابربانک یا موبایل بانک ها اقدام به پرداخت وجه نمایید.
پس از پرداخت وجه سفارش خود, میبایست تصویر فیش واریزی را از یکی از راه های زیر برای پشتیبانی فروشگاه ارسال نمایید:
- فرم ثبت کارت به کارت
- چت آنلاین
- (واتساپ) 09224021052
شایان ذکر است درصورتیکه از طریق پرداخت کارت به کارت اقدام به پرداخت سفارش خود کردید, تا زمانی که فیش واریزی شما برای تیم پشتیبانی ارسال نگردد وضعیت سفارش به درحال پردازش تغییر نخواهد کرد و ثبت نخواهد شد.
عودت کالا
همه تلاش ما در رکادطب این است که مواد و تجهیزات دندانپزشکی خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد, با این وجود ممکن است به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را در نظر گرفتیم که با آسودگی خاطر در مدت 7 روز بعد از دریافت کالا, به بازگرداندن آن اقدام نمایید.
درصورتیکه شما پس از دریافت سفارش خود مایل به عودت آن بودید میتوانید طی بازه زمانی 7 روز پس از تحویل سفارش از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی وبسایت رکادطی درخواست خود را اعلام نمایید. پس از دریافت درخواست شما تیم پشتبانی وضعیت کالا و دلایل عودت شما را بررسی کرده و طی 24 الی 48 ساعت کاری نتیجه نهایی را به شما اطلاع خواهد داد. درصورتیکه کالا شما جزو مواردی که امکان عودت آن ها وجود ندارد، نباشد از طرف تیم پشتیبانی با شماره تماس 09224021052 و یا 02191096441 با شما ارتباط گرفته خواهد شد و هماهنگی های لازم جهت بازگرداندن کالا و عودت وجه کالا انجام خواهد شد. شایان ذکر است که عودت وجه به دلیل نیاز به بررسی سلامت فیزیکی کالا, 24 الی 48 ساعت کاری پس از دریافت آن توسط رکادطب و فقط به شماره حساب فردی که خرید توسط وی صورت گرفته است انجام میگیرد. در رابطه با کالاهایی که بسته بندی پلمپ آن ها باز شده باشد یا مواد مصرفی که مقداری از آن استفاده شده باشد و همچنین کالاهایی که پکیجینگ آن مخدوش شده باشد، رکادطب هیچگونه مسئولیتی برعهده نخواهد داشت.
در شرایط زیر رکادطب تضمین می کند که کالای تحویلی از مشتری را بدون کسر هیچ هزینه ای از او پس میگیرد:
- در صورت ارائه ی دلیل موجه برای اورجینال نبودن کالای تحویل شده که در سایت تحت عنوان کالای اورجینال درحال فروش میباشد.
- مشخصات عنوان شده در وبسایت با مشخصات کالای تحویل شده مغایر باشد.
- سفارش دریافتی با سفارش درخواستی متفاوت باشد.
- کالا هنگام حمل و نقل آسیب دیده باشد که در اینصورت شما می توانید از تحویل کالا خودداری نمائید و کالا را به مبدا عودت دهید.
- بسته بندی استریل کالای دریافتی از بین رفته باشد (برای کالاهایی که دارای بسته بندی استریل هستند).
- کیفیت ظاهری محصول دچار مشکل شده باشد.